My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, October 19, 2011

~Update!~

‎​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Rindu rindu rindu!
Lamanya lamanya lamanya!

Heheheh,
‎​​اَلْحَمْدُلِلّهِ,
Semuanya ok dan stabil,
Cume saya sgtlah tak sempat juga nak meng update.

Wafiy pun sihat,
Baru je baik demam,
Tapi kalau ajak berlari dah boley sgt dah, nak amek barang depan mata pun dia nak berlari,
Hehehehhe

Ada beberapa berita,
Tapi nantilah di storykan,
Sbb takde gambo,
Tunggu Abie balik lah nnt key kita update lagi,
Insyaallah saya update key,

Anywez, take care lah,
Cuaca skang tak menentu,
Mak ayah pun boley terjangkit tau,
Huhuhuhu...

Saya doakan semua dlm rahmat Allah,
Moga hari2 adalah hari yg mengingatkan kita pada Dia,
Love u. Miss u.
Wafiy akan update nnt.
He really wanna to share a happyyy news.
Insyaaallahhhh.

Salam sayang,

------@ Ummie Aie'sya
Sent from my BlackBerry® smartphone

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...