My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, September 28, 2011

~Satu Tahun Satu Bulan~

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Alhamdulillah!
Makaseh Allah
:)

Monday, September 26, 2011

~Peace!~

Salam and very very good day everyone!
Just a short beautiful note!

Wafiy rindu semua!
Rambut Wafiy ni ha dah panjang...
Abie cakap nak potong...
Err takot la ...kang Abie potong tersasar pulak,
hihihihihi

Alhamdulillah...
Wafiy sihat...
Cuma dah tak suka makan bubur,
makan nasi pun seket je,
Wafiy tengah seronok nak main je niiii,


oklah c u next time...
again n againnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
;)

Thursday, September 15, 2011

~11 September~

‎​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,
Moga di barakahkan hari hari yang dilewati,
Setiap hari yang berlalu moga bukannya pergi dengan sia-sia
:)

11 September,
Hari lahir suami saya,
Hari lahir seorang lagi kesayangan dalam hidup saya,
Saya bukanlah isteri yang romantik sangat,
Mungkin lebih kepada mengingati,

Suami saya orangnya biasa2 saja,
Fizikalnya juga biasa2 saja,
Ermmm. Nak kata tampan ?
Ohhhh. Kacak dan cantik itu kan subjektif.
‎​​اَلْحَمْدُلِلّهِ. Cukup semuanya.

Saya jarang2 menulis pasal suami.
Tapi saya selalu menulis tentang perjuangannya.
Walaupun dah lewat beberapa hari, tapi rasa mahu tulis juga sedikit rasa,
Supaya melekat di blog utk tatapan saya :)

Selamat Hari Lahir Abie,
Moga Allah bersama Abie,
Moga rahmat dan kasih sayang Allah terus bersama Abie,

Duhai Allah yang mendengar lagi melihat,
Untuk melihatmu, sungguh aku takkan mampu,
Tapi aku mampu merasa wujudnya Engkau pemilik sekalian alam,

Duhai Allah,
Peliharalah suamiku tatkala dimana saja dia berada,
Permudahkan segala hal baginya,
Sungguh tiada lain yg aku mampu,
Hanya terus menitipkan doa saban waktu.

Duhai Allah,
Ikhlaskan hatinya,
Penuhi hidupnya dengan cinta kepadaMu,
Dan kemudiannya cinta itu mengalir kepada kami anak isterinya,
Sungguh tiada yg ku mampu,
Kerana ku tahu, hanya Engkau yg mampu menggenggam setiap jiwa kami.

Duhai Allah,
Jika dia berasa terlalu penat,
Bantulah dia supaya dia merasa mudah,
Jika dia merasa tidak kuat,
Kuatkanlah hati dan dirinya, ya Qawiy,
Sungguh, hanya kepadaMu doaku dengan bersungguh2 untuknya,

Duhai Allah,
Jagailah hatinya,
Supaya terus setia disisi Mu,
Setia di sisi isteri dan anaknya,
Jangan dipesongkan hatinya,
Sungguh ya Allah kami manusia lemah,
Mohon berlindung di bawahMu..

Duhai Allah,
Ampuni kami,
Jika selama hidup kami,
Kami hanya banyak meminta dunia kepadamu,
Maka ya Allah,
Jadikanlah segala yang barakah buat hidup kami,
Kerna kami takut menjadi manusia dan hamba yg sia sia hidupnya..

Duhai Allah,
Jadikanlah hati hati kami ini bersatu mencintaimu,
Kerna takkan ada yg lebih kekal melainkan cinta kepadamu,
Sungguh kami manusia lemah lagi hina,
Tunjukilah jalan benar kepada kami ya Allah..
Ampuni khilaf dan dosa kami,
Moga kami mampu berdiri di hadapanmu kelak,
Menghadap dan menatap wajahMu,
Sama sama di barisan Rasul Mu yang dicintai.
Sungguh...kami sungguh2 berdoa mengharap kepadamu.

Aminn ya Allah..
Aminn ya Mujib..

Al Fatihah.

Selamat hari lahir abieeee
We love you :)

------@ Ummie Aie'sya



Sent from my BlackBerry® smartphone

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...