My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, September 26, 2011

~Peace!~

Salam and very very good day everyone!
Just a short beautiful note!

Wafiy rindu semua!
Rambut Wafiy ni ha dah panjang...
Abie cakap nak potong...
Err takot la ...kang Abie potong tersasar pulak,
hihihihihi

Alhamdulillah...
Wafiy sihat...
Cuma dah tak suka makan bubur,
makan nasi pun seket je,
Wafiy tengah seronok nak main je niiii,


oklah c u next time...
again n againnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
;)

6 comments:

  1. windunye kt budak ni..dh besyar ye kamu..sgt comel skrg eh..Alhamdulillah..semoga Allah sentiasa memelihara kamu jd ank soleh buat abiey dan umie ye..

    ReplyDelete
  2. waa wafiy,
    makin anak bujang skrg makin macho ehh
    rambut makin pjg yer? hehehe

    ReplyDelete
  3. mimiyuyu :hehehhe, sory lah umie cbuk tak sempat update, hihihi, Aminnn ya ALlah, makaseh doanya

    Na : hehehhe< lama betul tak tgk awang dondeng kamu ituuuuuuuuu

    ReplyDelete
  4. wahhhh mmg panjangggg benar rambut wafiy..cam gegirl lak hihi

    ReplyDelete
  5. erk samalah dgn kakal, rambut dah panjang. Ibu potong jd mcm temenggung jugah plak dah. haha

    ReplyDelete
  6. Alolo..comeinya....wendu sama ini budak kicik yang dah teruna...dan umienya...

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...