My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Sunday, August 24, 2014

Rindu

Bismillahirrahim...

Alhamdulillah..setiap yang Allah aturkan punya hikmah buat kita..

Pintu jiwa yang berdetik...pasti akan merasa..
Bila ruang itu gelap dan kosong..
Namun tak pernah ditutup
Dan tak pernah dihalang..
Dipanggil diseru mengadapnya
Dia tetap sama, masih menunggu..

Setiap waktu yg berlalu,
Pergi takkan berputar semula,
Dan selamanya meninggalkan sehingga menjadi sejarah kisah...

Takkan ada sisa
Hanya baki sebuah kenangan..
Boley dikenang tapi bukan untuk keterlaluan
Kerana jiwa akan mati

Bukakan mata
Perdengarkan telinga
Bahawa cinta itu ada
Walau hatimu remuk kecewa
Biar dingin menghenyak jiwa
Derita silih bersulam air mata...
Bangunlah jasad bersatulah bersama jasadmu
Walau sedang terluka
ALLAH masih ada

Disegenap jiwa
Bersujudlah demi Dia
Kau kan merasa cintanya
Bersatu dalam jiwa
Bersyahadah bersaksikan Dia
DIAlah yang menggetarkan setiap jiwa.

Allahuakhbar...
ALLAH MAHA BESAR.

-----@ UMMI AIE'SYA

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...