My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, November 22, 2019

Jumaat Barakah

Alhamdulillah dah Jumaat!
.
Pastinya dari Isnin dari yg blues sangat dinantikan Jumaat hooyeh ini kan.
Hahahah.
Esok cuti hooyehhhh lagi!

So apa plan uols?

Bebudak memontok bedua ni nak lik kampung,
So maybe dalam 2 minggu kasi chance lah kejap kan.
Hummm pastu tahun depan rutin makin menampakkan momentumnya,

Hahahhahaah
Siap! Sedia!



Ayuhlah !
Hahahahah

Umi ko mmg pening weng weng sket,
Keja belambak lambak ni weh,
uihhhhh

Kepenatan dunia,
salah gerak caturnya,
Pincang sealam maya..

Fuh..
all da best everyone,

May Allah bless okey,
Jaga emosi, jaga solat,
InsyaAllah moga Allah sentiasa lindung kita semua.

Okey c ya!
One day , 1 post kan!
Sis cuba ni heheheh

Love,

Umie A'iesya

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...