My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Sunday, August 21, 2011

~Cinta Ramadhan~

‎​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه.
Moga petang minggu yg penuh barakah :)
Ape menu berbuka korang today,
Haihhh, lama betul tak update kan,
Tapi sentiasa di hati jugak ;)

selamat beribadah dan mengejar cinta Ramadhan,
Penuh hikmah,
Penuh barakah,
Moga Allah tetapkan hati hati kita supaya terus teguh hingga bulan2 akan dtg,
Rebutlah cintaNya Allah,
Insyaallah, sama2 ya :)

Insyaallah bila selesai Ramadhan nnt mgkin saya punya kesempatan tuk update,
Wafiy lagi beberapa hari lagi dah nak setahun,
Doakan Wafiy ye :)
Dia anak lincah dan aktif,
Sejak dah tahu jalan ni mmg umie pun mcm tak cukup kaki tgn nak kejor,
Hihi...

Oklah,
Nnt key,
Saya akan update pic terbaru Wafiy,
Hingga jumpa lagi,
:)

-----@ ummi aie'sya
Sent from my BlackBerry® smartphone

6 comments:

  1. cepat nye Wafiy dah nak besar...senang sikit ummie dia nak jaga....hehehehe...

    ReplyDelete
  2. wahh dh nk jadi ank teruna yer wafiy, hehe
    happy becoming bufday yer nak :)

    ReplyDelete
  3. wafiy dah jalan ek?selamat mengajar wafiy ye umie :)

    ReplyDelete
  4. kak emme: hehehhe, senang dan mencabar!

    Na : hehehhe, tula sat ja dah besaqqqq :)

    Fie : mengajar dan diajar! hehehehhe :)

    ReplyDelete
  5. Herwan Ewan LuthfiAugust 23, 2011 at 12:42 PM

    blog ni terbaikkk punya!!..sy suka...

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...