My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, August 22, 2011

~Sudah Lama Kita Tidak Bertemu ;-)~

Assalamualaikum,
Ape khabar duhai mak cik , pak cik, auntie, uncle dan semua,
Wafiy disini sihat,
Anggaplah ini surat tidak rasmi yang tidak berformat dari Wafiy
(Saya kan dah big boy, bahasa juga ala ala kemachoan gituwww)
hehhehehe..

Maaf, agak lama kita tak bersua,
Al maklumlah, umie saya bz,
Jadi saya juga turut sama memenuhi kebizian umie
(hehheheh< apekah bahasa saya kurang enak?)
ok ok kita tukar ...

Hye hye,
RIndu sgt nak berblog!
(aicheh)
Selamat berpuasa,
Tunggu keluaran edisi entry khas dari umie sempena ulangtahun pertama Wafiy key!
Wafiy sayang semua!
jumpa lagi!
;-)

-----@ Naufal Wafiy

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...