My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, November 22, 2011

~Saya Datang~

Assalamualaikum!
Hye hye hye!
Saya datang lagik.........

My umie sgt bz la...tak sempat nak upload or writing lahhh
hihihihihi...
Anywez....
Saya pun sudah besar,
Dah tahu sedeh kalau kena tinggal dengan umie,
ohhhhhhhhhhhhhhhhh laaaaa...

Dan insyaallah saya juga tak lama lagi mahu jadik abg..
Save da date! 1 June 2012. ngeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Sekian!

-----@ Naufal Wafiy

9 comments:

  1. tomei abg wafiy ni...
    acik mimah windu ngat ngan abg wafiy...
    ok..kte tggu adik baru wafiy ye...
    Ameen...doakan acik mimah jugak...
    1st July 2012...
    meet babies 2012 10sisters...

    ReplyDelete
  2. umie sue rindu wafiy................bile nak jumpe2 ni...waduhhhh..su pulak 1 march!!! dap dip dup..doakan su ya..rajin2 la update blog ye..rinduuuuu

    ReplyDelete
  3. Waaa..tahniah kakak..seronok Wafiy nnti jadi abang..=)

    ReplyDelete
  4. alahai comeynye,
    cm anak dara je, hehe
    lama xtgk, bile skali skala je muncul ni
    boley nmpak prubahan tu :)

    ReplyDelete
  5. wafiy jadik abang dah ye.congrats :)
    nanti jaga umi & adik elok2 okay.

    ReplyDelete
  6. congrat sya! tak terkejar akak....takpela...sya, lom rezeki akak...doa2 sama2...

    ReplyDelete
  7. oH, dh berisik lg yek? tahniah! Alhamdulillah....:)

    ReplyDelete
  8. tq semuaaaaaaaaaaaaa!!!!
    miss you all lahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!
    huhuhuhu

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...