My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, December 2, 2011

~Saya sudah 1 Tahun 3 Bulan~


Assalamualaikum acik acik serta semuanya,
Sihat ke, Wafiy sihat je,

Tak tahu nak cerita ape,
Tapi Wafiy rindu semuaaaa, :)

Sekarang Wafiy dah satu tahun 3 bulan ++,
Adik pun dah 3 bulan ++,
Weeeeee :D

Alhamdulillah Umie tak mual teruk dan alahan kali ni mcm tak de sgt,
Jadi, Umie boley main ngan Wafiy banyak-banyak.
Hehehhehe

Tapi Umie kadang-kadang pulang kerja lewat,
Umie penat, tapi masih main dgn Wafiy,
Kesiannn Umiee....

Eh, Wafiy sekarang dah tak duduk dengan acik mimi,
Wafiy duduk dengan Wan,
Jadi Umie tak payah susah hati sgt dah waktu gie kerja,
Rumah Wan pun Wafiy ade kawan dah ;)
Bang Osman, Bang Jefry...geng bola lahhhh...

Abie Wafiy sebulan ni sibuk,
Banyak training, tapi alhamdulillah,
Abie kan pergi berjuang,
Jadi Wafiy juga turut berjuang,
Berjuang dengan sabar,
Sebab minggu ni Abie cuti, Yeayyyyyyyyy..

Lama betul Wafiy tak menulis kan...
Eh...Wafiy dah start campur susu tau,
Tapi bila malam Wafiy masih minum susu Umie,
Cuma bila siang Wafiy minum Susu Dugro Choc lebih air,
Lebih air?
hehehhehe, sebab Wafiy tak suka manis2,
Wafiy minum 3 scoop bersama 7 air...
Supaya tawar...kenape ek?
Sebab sebelum ni susu Umie tawar kot tu yg dah biasa tawar, hihihii

Ermmmm,
Setakat ni itulah dulu story dari Wafiy ye,
Next time bila free Wafiy hupdate lagi key....
Tatattata
Assalamualaikum..


-------@ Naufal Wafiy

6 comments:

  1. wsalam wafiy,
    wahh cantek perhitungan wafiy ngn adik yer,hehe senang nk ingt,
    owhh sama ngn abam mika gak ler ni,
    mlm xley lepas lg susu ibunye,
    sedap2 susu DL, sedap lg susu ibu kan wafiy?
    hehe ok take care, kim salam ummie tu,:p

    ReplyDelete
  2. ala..rindunye kat pakwe sorang ni...dah besor dah..

    ReplyDelete
  3. Na : heheh, tula susu, tapi wafiy nak yg choc je na...huhuhu

    Acik Sue : rindu ahh jugak kat acik sue, bila nak jumpe nieee

    ReplyDelete
  4. ouh wafiy ~~~~
    geram sangat ngn dye ni . sangat comel oke !! ^ ^
    teringin nak jumpe dye . sangat ! kalo la bang faizi ada training kat kuantan, akak ikut la . ley jumpe wafiy !! ngeeee ~~

    ReplyDelete
  5. congrats....bestnya wafiy dh nak jadi abang

    ReplyDelete
  6. Efah : huhuhu, tak tahulah dpt pegi ke tak ikut abg faizi, insyaallah ada jodoh mesti dapat jumpa :)

    Kak ina : Tq kak ina :)

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...