My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, November 4, 2013

~My Little Kidos!~

Assalamualaikum,
Alhamdulillah mencuri sedikit masa tuk mengupdate,
Saya mula kerja jam 9am ye,
Jadi berkesempatan menggodek telefon sendiri sambil belek2 gambo nak update.

Today nak update pasal anak2 ambo,
dah byk kali bertangguh-tangguh,
Harap2 sempat type sampai habis n dapat publish...heee

Aimy Imani hari genap 1 tahun 5 bulan,
Sekejap sangat masa kan...
Aimy kalau diikutkan mulut tu dah byk membebel,
Pandai buat memek muka,
Dan juga pandai berebut barang dgn Abang dia ;)


Badan aje kecik, tapi tenaganya luar biasa,
Bisa menumbangkan si Abang , kikiki
Dan dah byk kali Wafiy menjadi mangsa gigitan Aimy nih..
Kesiannnn..Adehhhh

Naufal Wafiy pulak dah makin menginjak usia, 
Aicheh! idok le sampai usia remaja lagi haaa,
Baru 3 tahun 3 bulan,
Isi hatinya memang melonjak2 nak pi school,
Tapi Abang kita ni masih pakai dypers la, huhuhuhu,
Kadang2 mmg dia sendiri nak pakai jgak2 pampers,

Tapi si Abang ni jiwanya lembut,
Kalau marahkan si Aimy tu kdg2 dia sampai suruh buang Aimy kat luar,
Luar mana?
Luar umah tahuk!
Kadang2 Umie dia pun apa lagi mmg buat nak buang atau cakap nak kasi Aimy kat kawan Umie,
Memang tiba2 Wafiy ni takkan kasi,
Siap nangis2 jangan buang Aimy, Jangan kasi ngan orang lain,
Marah2 sayang gituwww...

Wafiy skrg paling pantang kalau bab basuh pinggan,
boleh kata setiap kali habis makan mmg dia yg basuh semua pinggan...
Belum ada kesempatan nak amek video,
Gambo ade lah!
hehehhehe, next time kita kasik video okey!

 heheheh,
giggih kan,
adoiii, 
memang budak2 ni mcm nikan,
cepat je sibuk nak buat benda yg kita buat,
tapi kena pantau la kat blakang dia jugak sbb takut jatuh atau pecah kang terluka plak tak pasal-pasal.

Dan sampai sini dulu lah kot kisah anak2 yg tengah byk ragam...
;)

and finally this picture,
alwez be my fav all the time,
melted! 

May Allah bless every single step,
wherever you go, Allah knows and will bless you in beautiful way..
Never regret!;)
Assalamualaikum...

--------------@ Ummie Aie'sya


1 comment:

  1. suke gambar ni, abg suap adik, alolololoooo......cute nye dua bradik ni.. baik je, time baik, baik la kan Sya...

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...