My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, December 6, 2013

~Hye Again!~

Assalamualaikum...
hye again...
Lamanya lamanya lamanya.....

Rutin yang tak sudah ,
Dan begitulah kehidupan..

Apa pun syukur alhamdulillah masih diberikan kehidupan ,
So SMILE and feel blissful..
Insyaallah Allah akan limpahkan keberkatan dalam hidup kita kalau kita selalu bersyukur,
:)
Walaupun hidup kita hanya sederhana, tapi yakinlah bila nikmat kesyukuran itu dtg,
Kekayaan dunia bukan lawannya lagi...

Just wanna to sharing,
Last weekend spend time with my kids at PD,
Big Bro and little Dede..




hehehhehe
have a good time with your family ya!
till c u all again...
Bye....;)
assalamualaikum...

------------@Ummie Aie'sya



No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...