My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, January 6, 2014

~Before You Close Your Eyes~

Assalamualaikum,

Sedikit berkongsi,
Jiwa bertinta..
Malam ini hujan renyai-renyai,
Mendinginkan malam yang makin usai,
Menghidupkan berjuta ketenangan..
Dan kini hujan makin lebat,
Air yang menitik di bumbung ke bumbung makin kuat..
Mengalirlah titisan rahmat terus ke bumi..
Subhanallah..

Dan selesakanlah tempat rehatmu,
Lelapkanlah matamu,
Dengan zikir dibibir tak henti menyebut NamaNya,
Yang tak pernah lupa menginatkanNya,
Dan jika lenamu tiada bangunNya,
Terimalah redha bertemu Sang Pencipta segenap pencipta..

Kita kembali kepada Dia takkan pernah tahu bila waktuNya,
Kita bersih dari noda takkan kita pernah tahu bila makbulnya,
Hanya Dia, Hanya dia pemilik seluruh jiwa ragamu,
Jangan tunggu hanya disitu termanggu,
Usah hanya terduduk membisu,
Syahadahmu bukti janji cintamu,
Ucapkan lah hingga hujung nyawamu..

Love notes,
Ummie Aie'sya
12.05pm,
Heavy raining, Putrajaya..

Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...