My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, March 7, 2019

2019

Haishhhh bukan setakat berabuk kan.
Dah penuh debu debu dah rasanya. 😛
.
Lamanya tak bogging.
Hye!
Alhamdulillah masa sihat dan makin menginjak usianya.
Heeeee.
.
Dan bila bukak blog sendiri tgk gambo kat dua ketoi tu aduhaiii cepatnya masa berlalu.
.
Dua ketoi tu dah sekolah rendah dah masing-masing. Dan membesar bagai juara. Mak dia ja tak bapa besaq sgt.
.
Dan depa dua dah adik baru. Hahahhaha.
Iya iya. Finally kan bertambah jugak ahli. Kikiki. Dalam dok kata tak mau. Hahahhaha.
.

Adik.
Alhamdulillah. Hari ni dah berusia 98 hari. Dah 3 bulan dah.
Nama seketoi yg baru lahir ni lebih kurang ja nama kakak dia. Hehheheh.
.
Nama adik Amni Hannani Binti Faizi. 
Alhamdulillah kali ketiga pregnant dan melahirkan. 
Walaupun kali ketiga . Masih lagi rasa takjub.
Masih lagi sebak setiap kali tgk perut sendiri bilamana ada khalifah yg Allah pilih menumpang di rahim ni. Allahhhhh. Memang tiap kali usap perut. Tiap kali tu lah rasa dia bercampur baur. 😊
.
Fuhhhh. Pengalaman bersalin yang ketiga? Nak sharing ke? Nantilah ekkk ada kelapangan lagi kita tulis lagi okeh.
.
Rutin agak berubah berdarjah darjah. Tapi dah masuk 3 bulan ni dah boleh waras sket. Hahahahahha.
.
Nah gambaq terkini depa tiga.heeeee.




Okehhh seeyaaaa!
Lotsa Love,
Umi Aie'sya❤

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...