My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, March 12, 2019

~Masa yang berlalu~

Assalamualaikum and Hye,
Dah petang, sekejap je lagi ni nak balik dah.
Takde ape pun nak story,
Petang petang ni kadang bila pikir pikir aduhai sekejapnya lah masa kan.
.
Rasa macam baru ja bersalin smalam.
Harini dah 103 hari dah..
memang cepat ohoiiii.
.
Smalam adik pun dah cucuk  3 Bulan.
Dok angkat angkat kaki.
Belum tolak badan ketepi lagi haa...
hehehehe
.
Moga cepat menirap plak okeh Dede!
Adik.
Memang sangat menyenangkan semua.
Bangun malam pun jarang jarang.
hek hek bg susu tido balik,
Moga semuanya dimudahkan ye dik.
heeee...
.

Sis kite pakai shawl today.
Bye bye!

by,
Umie Aie'sya

1 comment:

  1. 2 bulan tak tgk blog ye Sya, akak 2 tahun tak update blog, hebat kah3...

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...