My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, November 21, 2019

Sister Hood

Lunch time hooyehhh!
One post a day?? Why not!!!
Try ok try...
Hehehhe..

Since blog ni wujud memang sejarahnya dari abang kecik dulu,
Makanya jarang citer pasal Kakak and adik,

Boleh lah kite story sket ye dak,



Aimy ,

Sejak ada adik ni okey sketlah,
Awal awal dulu merap jugak lah,
Tapi alhamdulillah, makin ok dah dia,
Heheheh
Tapi dia kasar jugak kalau nak cium nak peluk bagai,
Hehehhehhe,
Jenuhlah bertempik kejap hahha,

Adik?
Adik skang fasa tak berapa nak dgn orang,
Muka kalau tak biasa,
dia jadi muka ketat mata bulat,
Hhahahahha,

Lama sket haruih lah teriakkkkk,
Adik pun soon dah nak setahun,
Haihhh lah kejap sangat wehhhhh...

Moga semuanya baik baik selalu,
Doakan semuanya ya...

Okey dulu okeh,
C yaaaa...

Love,

Umie A'iesya


No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...