My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, November 20, 2019

Rindunya

Dah lama tak berpena kat sini,
Rindu!

Sedar tak sedar dah nak sepuluh tahun blog ni pun,
Mana tak rindu,
Dulu semuanya di sini,
Menulis,
Bercerita,
Pregnant story,
BF journey,
Haihhhh..byk lagilah,

Pastilah rindu seadanya,
seperti sebuah perjalanan,
yang dipuisikan disini,
Bila dah dimakan tahun,
Scroll post lelama uishhh mengusik jiwa baangggaaatttt...

Kerja pun bz, Dirumah pun bz,
Mmg kelautlah,
But bila rindu nak menulis tu dia rasa mcm tak boleh,
So dtglah mood di angin lalu,
heeeeeee.

Ingat lagi tak kat Wafiy?
Ni haa dah beso panjang,
Dah sunat dah makin matang,
Heee..

Adiknya Aimy,
Dan adik terbarunya Amni...
hehehehhe

Alhamdulillah semuanya ok ok saja,

Nanti ada masa kita update lagi key,
Buat lepas gian jap, dapatlah posting satu dua,

Kot kot kejap lagi ada lagi haahahha
C yaaaaa



Love,

Umie A'iesya

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...