My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, April 20, 2010

Welcome Back

Ayoppp..
Sudah lama ya.
Iya dong.
Berminggu sudah aku blog walking..
hehhe, ok wat bace blog org kan sesaje untuk release,
Sonok je.

Kehidupan yg penuh dgn LOKALITI yg tak berenti menyebabkan aku agak malas untuk post ape2,
Dan sementara mnggu da "next" yang bebile je akan sampai tu,
aku wat le post sket + tuko layout,
Sbbnye aku layout yg simple camni la lebih kurgnye.
hehhe..harap2 rajin2 la aku update(klau rajin weh)
Ohh..seperti biasa saja,
Baby pun dah 4 bulan lebih, almost 5 month la,
Dah terase si kiut ini bergerak2,
Malam still tak ley nak menelan sgt,
Minum susu oklah yek.

Wolait, itu aje update terkini,
Opss, weekend ni lets go to Utara naaaaaa..lik kampung beb!
                                                                    Jaa!  4 month + + +

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...