My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, April 5, 2010

keowtyau sup PADANG BESAQ!

Wahh..sudah sekian lama aku tak post apa2,
adeh...
tapi dikala ini hanya skadar meluahkan yg tersimpan...
hohooohoh..bukan rahsia dah kot..


"aku nak mkn keowtyau sup padang besaq!!"


perghh..sudah 2mggu terbayang2..
adeh..mana nak pi sampai padang besaq...
tapi ada sikit gembira pabila rakanku memberitahu ini...


"nana jgn isaula, ada keowtyau sup sebijik mcm tu kat sepang..nnt kita pi..."

adeh...siokkk punya!!!!!!!
tapi aku masih boley bersabar menunggu saat itu...
bila ya????
nak pi sendiri tak tau jalan..hehhehehe..


tapi wa ckp lu mmg layan oooooooo...mmg sedap..siok suma ahhhhhh...
dulu masa kat matrix perlis boleh kata hari2 aku ngan lin dok pi mlantak...
perghhh..tak bley tahan oooooooo....
tapi setiap kali p padang besaq aku tak pernah miss punya pegi situ...


last skali  aku gie tak silap masa 2007 or 2008..
masa tu masih kijo ngan bahagian sukan..perghhhh...best2..best2...
skali ngan angah n para pun sangkut..
org lain sibuk bli belah barang2..kitaorang siok layan mkn..siap tapau beb!

dan skang inikah rasa mengidam itu???????????
tapi aku masih ley control ahhhhhhhhhhhhhhhh..hohoohohoh

jgn dilayan sgt..cuma bersabar...hehhehe
insyaAllah..tak lama lagi kita mkn ye syg..;-)


*balik ni nak bgtau abi awaklah!!!hohohohoho..


  *Gambar di padang besar, gerai mkn tu ada kat dalam tu lah..hehheh..pada yg pernah pergi sure tau kot!!!

1 comment:

  1. buat penat je wa ajaq eja kuey teow td...slh jgak...hahaha
    apada...

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...