My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, April 21, 2010

Celebrated In Advanced Gituuuuuuuuu!!!

 ehem...
 selamat hari lahir to ct n mim..
 venue : Taman Warisan, Putrajaya
 Menu : Ohh..campur..campur
 Cake : Choc. Cheese 


cake besday ct + mim


besday gurls : ct n mim yg sgt happy nye!!


hohoho..inilah mereka!!!!




with bakal pengantin yg excited nak kawen..hohohh


paling suka gambo ni dul! tq la wa!


da photographer...wa aka kerak nasik

hehhe..tq to all la...
so hepy besday ya!!!!!;-)

p/s : gambo2 ini ihsan dari dik wa aka kerak nasi n hanya 2 gambo je dari aku!

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...