My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, January 18, 2012

~20 Weeks~

Assalamualaikum,
Moga dalam barakah Allah.
;-)

Lambatnya baru dapat update,
Kekangan masa dan juga tenaga,
Lately ni selalu sangat rasa tak bermaya,
Sanga letih dan penat,
But..Alhamdulillah...

Dan disebabkan peredaran masa yang begitu cepat,
Tak sedar yang adik Wafiy dah masuk 20 weeks,
Tu pun sbb tgk ticker kat blog,
adeiiiii...

20 weeks.
Memang ada perbezaannya ok dengan mengandungkan Wafiy dulu.
Kalau time Wafiy dulu,
Waktu ni muka saya dah berchubby sket...
Badan pun cam dah naik sket kot time tuh.

But this time,
saya mencecah 48kg - 5 month.(berat asal adalah 47kg++)
Dan selalu rasa sakit kat ari2,
Pastu sakit pinggang bukan main lagi,
Jalan pun kdg2 perlahan,
Dan one thing, saya sembelit.
Aduhhh..rasa nak nangis ok time nak poo poo...
Mungkin juga cuaca panas,
Air minum kurang,
Badan penat sangat,
And pagi ni pun hanya sempat breakfast biskut n susu,
Now rasa mcm lapar,
Dan nnt waktu luch makan dengan nafsu yang berkurang sbb penat kott..
Nasi saya lately ni selalu tak habis.
Sorry baby, but saya tak lupa makan kurma selalu..;-)
Kurma mmg sgt membantu.
;-)

Dan keadaan cuaca panas ni jugaklah Abg Wafiy skang tengah demam+selesema+dah mula batuk since semalam,
Malam2 asik mengigau bangun tak selesa agaknya,
Umie pula dgn sakit kepala dan tak larat,
Memang dugaan itu nikmat,
Untuk terus bersyukur
;-)


ni masa 5 bulan kendongkan Wafiy. hihihi


dan ini pi latest kami dua branak
Umie at 5.
Wafiy masih selesema.
huuuuuu

oklah .
Stop kat sini dulu key,
Esok baru nak gie scan and jumpa adik Wafiy,
Insyaallah...;-)

Assalamualaikum..

------@ Ummie Aie'sya

3 comments:

  1. Salam...

    yg penting ibu dan anak2 sihat sentiasa yer... take care :)

    ReplyDelete
  2. hanie pun sama,cepat sangat sakit pinggang pastu lemah betul badan. keje nak tdo je kalau boleh huhu

    cian abang wafiy hidung comot² hehe

    insyaAllah kita boleh harungi pregnancy kali ni dengan berjaya nye...take care ye :)

    ReplyDelete
  3. Nampak Wafiy berhingus lagi..cpt sembuh sayang. Umie Wafiy sgt cantik.. :)

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...