My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, January 26, 2012

~Kurus Tak Saya?~

Assalamualaikum,
Hye acik-acik, pak cik-pakcik, n kwn2 juga,

Amacam cuti panjang?
ada ok ke?

Wafiy balik kampung sekejap,
Dan Wafiy actually baru baik demam,
batuk n selesema masih ade sket2,
Masa demam Wafiy langsung tak mahu makan,
Tak sedap mulut kot agaknye,
Susu pun minum tak banyak,
Dan..Wafiy telah mengalami kekurusan yang banyak,
hehehhehe,

Tapi skang dah lalu makan,
Cuma mungkin nak kena tukar susu kot,
Wafiy mcm dah tak nak susu coklat kot,
Air masak dah banyak minum,
Dulu langsung taknak,
Nasi pun makan dah banyak,

So selamat ya semuanya,
Jaga diri ye,
Sekarang musim tak sihat,
Umi Wafiy pun tak sihat,
Dia batuk2, Malam2 dia batuk kuat jugak,
Malam2 Umie susah nak tdoq, kesian umi..

Last week before balik kampung Umie bawak jumpa adik,
Wah..dah scan tau,
Adik gerak2 masa kami p tengok dia,
Dia dok ape ntah,
Kalau ikutkan doc mcm dah cornfirm jantina,
tapi doc kata next scan nnt tgk lain,
hehehheheh...
Adik oh adik...

hye..inilah gambar abg wafiy yang kurus..

;-)

Oklah..sampai sini dulu ye...
bye bye
Assalamualaikum.

-----@ Naufal Wafiy

5 comments:

  1. wafiy bukan bertambah kurus, tapi sbb wafiy dah semakin memanjang....

    anak kita pun sama... bila tgk gambar lama cam tak caya jer dulu bambam jer.. sekang ni tgk dah kurang bambam dah... takpelah asal sihat alhamdulillah...

    ReplyDelete
  2. Deqna : ha ah ek, mmg dia bertambah panjang pun, hihiih

    ReplyDelete
  3. okey la tu Wafiy, jgn kurus sgt cam umie tak hensem heheheh....

    ReplyDelete
  4. kak emme :hehhe, umie kurus takpelah acikkk,...

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...