My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, January 30, 2012

~Wafiy n Areessa~

Assalamualaikum,
Selamat pagi,
Uhhhh..peritnya bila batuk tak baik2 ni...
tak selesa berkokok kan di opis plak tu,
Sangat tak selesa,
Aduhai..
Alhamdulillah, Wafiy dah sihat, ummie dia plak yg masih berbatukkan lagi,
sangat mencabar bila batuk time pregnant,
rasa sgt tak selesa,
huuuuuuuuuuuuuuuuu

last weekend wafiy lepak with areessa...
dan ini je sempat snap guna hanset..heee

Wafiy : Salam-salam ...
Areessa : ermm..sorry la tak boley, nnt ummie saya maraaaa

Wafiy : Oklah oklah, eh, bukak kasut ni, atas meja mana bley pakai kasut
Areessa : Abg Wafiy...plzz laaaaaaaa..please dont touch ok..

Wafiy : ok fine..jum amek gambar, smileeeeeeeeeee
Areessa : hummmmmmmmmpp ( Malas betul aku nak layan mamat nih)

hahahhahah..
Adeh..
Aressa bad mood ngantok laaa...
hihiihih


4 comments:

  1. hhe...comeinye sangat budak2 ni..hihi..geram umie sue tgok

    ReplyDelete
  2. kacaknye wafiy with baju petak2, heeeeee..

    ReplyDelete
  3. nama & ejaan mcm anak ainul :)

    ReplyDelete
  4. Sue : hehehhe, nnt baby sue dah kuar lg rs geram tau

    Kak emme : heheheh, kacak ekkk..wafiy kata macho

    Ainul : ha ah la, sama kan...lama tak dgr citer Areessa..hiiii

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...