My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, May 14, 2012

~Selamat Hari Ibu~

Assalamualaikum...
Alhamdulillah..
Saya masih bekerja dan masih setia mengendongkan si anak kecil,
heeeeeee

Selamat Hari Ibu.........
Moga lebih bersemangat ya!

Dan Sabtu lalu,
Keluarga sebelah suami ade buat majlis surprise kecil kecilan sempena hari ibu,
Hehehehhe,
Alhamdulillah, kenyang dapat makan sate!

So kita tgk foto ajelah ye today,
tak tau nak merapu ape dahhhhhhh...





Wafiy and Hadi...
Hadi sepupu Wafiy..
Beza Wafiy and Hadi 2 bulan jeeee..
So dah mcm kembo bila gayanya...hehehe

nilah juadah mantabbbbbbsssss..
sate terbaik ,!

kek hari ibu,
huhuhuh...
tak sangka den pun dah jadi ibuuuuuu..

Umie Aie'sya(heheh), Mak, Kak Zue and Kak Jue..;-)

Okeh, makan lah kan!..

Makan lagik

dan budak angry bird ini...
dah salin baju tdoq pastu main sakan lagi..
masuk ja keta trus ke alam mimpi..hihihihih

hehhehe..
itu sajalah ..
just a simple makan2 but really mean and touch it,
So...
Lagi skali buat semua,
Selamat Hari ibu ye,
May Allah Bless all of you...


Al Fatihah.
Buat My Mama and Mak.
Moga Allah merahmati Mama and Mak.
Selamat hari Ibu!
;-), lots of luv!



-----------@ Ummie Aie'sya



No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...