My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, December 19, 2013

~Hold a Brush!Yeayy~

Assalamualaikum...
Ya Allah baru sempat nak update nak sharing..
rasa mcm nak taip semuanya laju2..
huwaaaaa!, how i miss writing on my blog..(tears......)

Heeeeeeeeee,
Rutin yang agak padat,
Dan di tambah pula  rutin yang bakal jelma tak lama lagi
(jeng jeng jeng) apakah itu.....
insyaallah bila dah betull2 ready i launch okey..
hehehehhe...

haipppp, i bukan preggy ye...
nanti kami bgtau naaa...

My boy and gurl dua dua okey,, alhamdulillah...
cuma nya si dede jugak dah semakin lasak,
maklumlah main dengan si abang kan...
kadang2 temperature si umi jugak adalah tinggi, hehehhehe
sabo ajelahhhh

diorg akan duduk diam bila mewarna..menulis...

Wafiy mmg suka guna brush, jadi Abie dia beli set water colour kat dia...

si dede pun mahu !
 

kekusyukan maksimum ;)
 

my big boy ;)

Alhamdulillah...
Sekejap je masa berlalu, rasa masih segar lagi kendong wafiy si bulat ini
heeeeeeeeeee

Keyla uols,
Have a nice day everyone!

------------@ Ummie aie'sya


No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...