My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, March 28, 2016

~Abang Wafiy and Prasekolah~

Ni entry yang di taip hari Ahad,
kui kui kui,
Sengaja di jadualkan hari ini baru publish..
Semoga istiqamah lah umi oiii mengupdate!

heeeeeee


Dah masuk bulan 3 dan beberapa hari lagi menjengah lah bulan 4 ..
Tahun 2016...
aduyai...ke laut betul nak mengupdate,
hehehhehe

Ye tahun ni Wafiy dah masuk 6 tahun,
dan tidak lagi di KEMAS..
alhamdulillah rezeki Wafiy dapat ke Pra Sekolah tahun ni...

Berbanding di Kemas tahun lepas,
Wafiy nampak lebih semangat dan happy tahun ni di Pra Sekolah,
Balik sekolah pun eksited nak cerita ,
Homework pun nak buat,
Yang penting dia sendiri yang komen Cikgu Pra baik dan sayang dia..
Cikgu dulu garang,hehhehehe

So lebih lapang dada lah omaknya nak g kijo heeee,
Alhamdulillah moga terus sukses Wafiy ...
;)

ni gambar 1st day school ..
heheheh..
muka ketat tahan macho...


No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...