My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, March 21, 2018

REJAB

Assalamualaikum,
Ya Allah lamanya tak coret curhat kat sini.
RINDU!

Harus rindu!
Kehidupan bila tanggungjawab itu tergalas pasti ada yang terbatas.
Heeee
So kita cuba key tuk consisten post entry start bulan mulia ni.

REJAB.
Puasa tak?
Sambil sambil ganti, sambil sambil top up kot kot ada yang lompang. Heee.

Rindunyaaaaa..

Semuanya sihat alhamdulillah.
Wafiy pun dah darjah dua.
Aimy cinonet pun dah besar , 6 Tahun sudahh....
Dan lagi banyaklah drama pagi sampai ke malam..
Heeee...

Oklah nnt kita sambung curhat lagi,
Sharing sket gambo budak berdua yang bertuah ni heeeeeee.

Bye!

Oppa wafiy! Abam pengawas!

Dan paling super mengada ngada drama Queeennnnn



super drama kedebas! Onni Emy!

So okeylah jumlah bye lagi sekali...

Moga Umi lebih rajin nak hupdate!
Aminnn!

~Umi Aie'sya

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...