My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, February 19, 2010

Ikan rebus cafe ..tiong..tiong..alawekkk

aduhai...
mmg lapo bangat dong...
gie ahhh cafe tadi sudahnya...aduhai..
masuk ja cafe pun dah cukup kembang tekak aku..
blu bla sha koshe...
adeh...
pusing punya pusing..
lastly..aku amek ikan rebus air asam ngan kangkung..
cam menarik la jugak ..adeh..
Bismillahhirahmannirrahim..
Baru ja nak start nak ngap!adehhh..
ada bawu laaaaa...ikan ni berbau siap ada hitam2 ape ntah..
taik ikan kot....dan ada lagi segelintir bau rebung terlepas dari cafe pun masih bersisa lagik
oiiiiiiiihhhh..telan gak la nasik tu sket weh memandangkan
rakan seperjuangan semuanya sedang sedap menelan..
aku telan beb..tapi 3 sudu ja...
dan aku terus tersenyum sambil menutup polistrin kembali..
huahuahauahauhauaahuaa..
adehhhhhh..sori ya bunaiiiiiii...umie mkn biskut la jap lagi tuk kamu!!!
hehheheh...
susu pun lum bancuh daaa....
dan dari itu aku pun upload la ikan patin masak tempoyak..perghh..
yang ni baru masyukkkk....layan gamba pun jadila ye...uhuhuhuhuhu

"jgn meleleh air liur tuh"...

2 comments:

  1. hehehhe..pat la kak emme..wat la masak tempoyak tuh..hirup kuah dia best kan???nyum2

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...