My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, May 5, 2010

5 month and half...

dalam keta je dong..latest pic!

ini masa kitaorang lik kampung...
ni masa jalan2 kat pokok sena..
hardoiii..
hehehheh..
dah beso pewut den...
ermmm...wah skang dah makin aktif juga kicking disana disini..
go baby go!!!
like mohamed ali..hehhehe



umie and abie..hik hik..
saya punya gigi nampak semua yaaaaaa........

taatkan suami 
janji Allah surga abadi..
karna surga dibawah tapak kaki suamimu..;-)
amin....
amin...
amin...

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...