My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, March 24, 2010

Wat insan2 yg telah men TAG ..(packages suma skalik)heheh

Setelah sekian lama baru aku dapat jawab ye..jgn marah ye..hehhehe
Mereka adalah cik wawa, cik sue, kak jue and kak emme..
So ini tuk korang okeh!;-)


Adakah anda rasa HOT??
rasa suka dengar Hot FM. 



2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang.
 

3. Cerita pasal gambar.
suka tgk ni cute kan?? say chessee..! 



4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
ohh baru sagt2..sabtu lepas kat jusco balakong!aummm



5. Lagu terakhir anda dengar?
ni lagu 1 2 3 4 by aris watan..wawa budak sebelah aku ngah nyanyi..(walaupun bukan penyanyi sebenar) 



6. Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
ngah buat lokaliti and M8 yang belungguk2 tak siap lagik nih..tapi gagah jugak nak jawab tag!

sebab kak emmi n kak jue suruh jugak2..hehheheh 


7. Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Kak yong, ejan, sya, nana sayang di sayang..ahahahah 



8. Tag lagi 7 orang.
Adeh..sesape jelah..erm..tak nak jawab pun tak pe..hehhe
1. Firdaus/along
2. wawa
3. Suhaida
4. Masznim
5. Kak jue
6. Kak emme
7. Ira
 



9. Siapakah orang no 1 kepada anda?
Dia nenek angkat aku. tapi sama umur ngan aku. nnt anak aku panggil diye nenek fidos!



10. Katakan sesuatu kepada orang no. 5.
kak jue, sya dah jawab tag okey...heheh 



11. No 3 ada hubungan kepada siapa?
dia ada hubungan keluarga dgn bos aku.hahha 



12. Bagaimana pula dengan no. 4?
ohh..ini budak xoffice masa kat bah.sukan dulu.org paggil dia senyum.senyum kambing.hehhe 



13. Pesanan kepada orang no. 6.
elo kak emi.i wish u happy alwez n May Allay heard you!

InsyaAllah tak lama lagik mesti ada isi tuh!amin!AMIN!AMIN!
hehhe 


14. Kata2 cinta kepada orang no. 6.
aduh kak emi ,  sorry to ur hubby coz i  love u tooo!!hehhehe 



15. Adakah no 1 dan no 2  mempunyai persamaan?
Dua2 pompuan, dua2 suka main game, dua2 suka menjerit dlm opis!hahhaha 



16. Berikan 5 perkara yang anda tau tentang orang yang mentag anda.
Wawa : suka mkn, camera d90, mkn yong tau fu, suka afiq cinta afiq dan pakai spek

suhaida : suka tukar layout blog, awek a.man, housemate ilya, suka fishcake dan mls nak amek air.
kak emme : suka make up u cun lagik!, bini ujang, pa dr.saha, kurus keding hehhe dan suka masak.
kak jue : anak dah dua org, ada bisnes nasik krabu baik punye hehhe, dulu dok sebelah ija(masa kt E3), sure la bini org sbb dah ada anak hahhaha dan mgkin nak tambah lagik sorang..hohooh 


17. Persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
dua2 leh wat korban raya haji


18. Perasaan anda wat tag ni?
hehhehhe...terasa dah selesai hutang.


19. Adakah anda tau si Razman itu sengal?
tak sengal.u la sengal. hahhaha


20 - a) GAY or b) LESS?
tak paham.

3 comments:

  1. gay n less pun xtau..haha
    bukan malas nak amik air..kurang rajin jer,...hahha..air kak sya kn ade..leh amik berkat ibu mengandung..haha..(alasan)

    ReplyDelete
  2. finally...
    tahniah kerana telah berjaya menyelesaikan TAG ngn jayanye!
    Hehe..

    * K.jue n K.emmi dh TAG Sya...nape Sya TAG kiteorg blk? konfius i.... ;)

    ReplyDelete
  3. hahha..
    sue haida mmg pun!

    kak jue n kak emme : sya tag balik sbb sya dah tak tau nak tag sapa...tapi tak payah jawab,...hehhehe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...