My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, November 9, 2015

~Hye~

Assalamualaikum and hye...
Ramai yang cuti ye..

Lama sgt tak berborak sensorang kat sini kan...
Alhamdulillah semua sihat cuma musim - musim hujan ni Aimy dan Uminya juga batuk batuk..

Dan skang di opis juga ada sedikit sakit kepala dan mgkin sakit dari gigi kot..
Hehehehhe
Ha ah sakit gigi bongsu..
...
Anak anak pun dah makin besar...


Bila nak tambah lagi???
heee..bapaknye cakap sukup sepasang..heee insyaAllah perancangannya dua setakat ini...
;)

Alhamdulillah kehidupan juga makin baik dan sederhana...
lama tak tempek gambo sendiri..so tempek satu lah today...

bye uols jumpe lagi dongggg....


;)
Rindu blog sendiri sangat sangat!

Hopefully dapat nyelit2 lagi lain  hari..
next entry nnt kite sharing pasal anak teruna n anak dara i pulak ye...

------@ Ummie Aie'sya

No comments:

Post a Comment

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...