My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, November 23, 2015

~Latest~

Assalamualaikum,
Hye..dah lunch!
Kite bawak bekai, makan depan pc je...
So adelah masa nak kasi update,

Kali ni Update Pic latest satu family,
Ni masa raya haji itu hari...
Kire latest lah kan..
Aci lah ekk...

Gambo dalam hanset pun dah byk sgt,
nak print pun tak jadi jadi jugok, adehhhh

Actually nak share pasal Wafiy konvo,
Tapi next time la ek, heee

Alhamdulillah,
Kami masih berempat belum tambah tambah,
Merancang pun ye, tapi nak pun ye,
Cuma buat masa ni 4 lah ye,
heeee, nak concentrate yang ada ni dulu,
Dua pun dah carca merba kalut umi diya,
Heeee

Nak concentrate akhirat dunia bukan senang kan,,
Nak ajak solat, solat subuh masih lagi belum berjaya nak bangunkan Abang,
Tapi tengah try...
Abang pun skang salah kena gaya ngamuk juga,
Tapi kebanyakannya banyak timbang rasa,
Dia akan tau kalau kita marah dia,
Dia sendiri akan tak selesa, cepat2 mai mintak maap,
Heeee

Emy???
Emy tu ikut mood dia,
Tapi dia pun rajin sangat kalau nak tolong kat dapoq,
Tapi satu ja dia liat liat sangat,
Kemas toys pas main ntah kenapa dia buleh buleh tak mau,
Kadang tu ok, kadang tu kalau takmau,
Memang tak mau!
Heheheheh...

So uols,
takat tu dulu lah ye,,
banyak nak habaq, tapi kita pelan pelan kayuh no...
nak mula balik blogging ni, tapi ginilah gayanya,
Free and ada mood cepat cepat bukak dashbord..heee
Kalau dak, kelautlah kita,
Oklah nak bg kat entry dulu dulu...
hehhehe menggamit kenangan orang kata...hheeee

So last but not least,
My latest family photo!!!


bye!!


------@ Ummi Aie'sya



No comments:

Post a Comment

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...