My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, August 13, 2010

Setelah 38 minggu..

Salam dan selamat pagi,
Ye sungguh pagi ye saya menge"post" hari ni,
Alhamdulillah 3 Ramadhan sudah,
Dan syukur saya dan baby selesai laksanakan 2 hari puasa,
Insyaallah mudah mudahan dipermudahkan...;-)


Kalau di jeling-jeling pada ticker blog,
Saya sudah 38 minggu,
2 weeks to go...!
Chaiyok!
Alkisahnya, di opis ni,
Ada 5 org yang mengandung due juga lebih kurang saya dan ade yang lebih lambat dari saya,
TAPI..
Minggu lepas, kawan sebelah meja saya sudah pun selamat melahirkan,
Sepatutnya due datenye 10 september..awal kan...
Dan semalam, boss saya yang sepatutnya melahirkan pada bulan 10,
Juga selamat sudah melahirkan semalam melahirkan,
Aishhhh...awalnye..!!!!hehhehe
Dan semalam sorang staff ditingkat bawah juga dah kuar tanda,
Dan sudah di hospital...tunggu ajelahhh britanye...;-)
Dan kini tinggal lagi dua saya dan seorang lagi..
Saya  lagi 2 mggu..dan seorang lagi hujung minggu,
Dia juga menunggu hari...alahai...;-)


Dan kalau lum ade pape tande mggu ni,
Rabu mggu depan Doc akan check pintu rahim,
Erk...bagaimanakah itu,
Dan mengikut pengalaman rakan-rakan blog,
Semacam sudah tahu bagaimana keadaan itu...adehhh..;-)


Hermmm...
terasa nak rehat sebentar la,
Ye pagi-pagi juga perlu rehat ye...
Oklah..
Jumpa lagi...


-------------------------------------@ Ummi A'eisya

4 comments:

  1. take care ye puan..semoga selamat semuanya..amin :)

    ReplyDelete
  2. great..love u and baby..minggu depankah start cuti? today last keje ke?

    ReplyDelete
  3. hye, salam kenal.. =)
    semoga semua slamat & dipermudahkan,
    amin =)

    ReplyDelete
  4. mrs nageb :amin...tq ye ;-)..same to you

    aza :love u too!!!..mggu ini kot..hehhe,,,

    nanonano :hye...salam kenal!..amin...!!cik awang dondeng dah beso ekkk..heheh

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...