My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, July 26, 2011

~hye hye hye, dimanakah saya!~

Assalamualaikum......
hye hye...
lately ni agak susah nak upload blog secara bergambar,
but this time, sure!
HEHHEHEHE

so ape perkembangan Wafiy????
alhamdulillah,l
seorang bayi sihat dan tak lama dah tak jadi baby dah,
kamu dah nak jadi toddler sayang........

wafiy not officially boley berjalan dgn jayanya,
tapi setapak dua dan rebah itu dah selalu,
insyaallah, nnt dah boley jln dgn lajunya wafiy sendiri yg akan update!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee




ye ini lah gelagat terbaru sang anak,
sangat kecoh dgn moto nya,
hahahhaha,
adehaiiiiiiiiiiiiiiii...
so, wafiy ade je..cume umie yg agak tidak sempat update,
huhuhuhu...
nnt nak cuba update juga lawatan ke pedang Rasullallah tempohari,
ok allll,
have a good day!
;-)


No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...