My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, July 6, 2011

~Baju Melayu Wafiy~

Assalamualaikum,
hehehheheh,
Macam biasa,
at least satu minggu satu kali pun oklah kan..
betul betul windu wooooo

Ini kisah baju melayu Wafiy,
Haitu pegi Jusco Puchong, IOI..
Punya lah dok belek dan dok try,
saje nak kasi wafiy pakai baju melayu,
Boley pakai mayang traweh nnt,
kikikiki,
iya ke tu...?

Iye..mmg sengaja beli,
nak ajar diye pakai,
hehehhe
(ke mak nye yg semangat lebih)
Actually beriya tokde nak beli seppasang,
so jadilah ia...

aicehhhh....


masa dok sibuk beli...
dengan senang hatinye,
terjumpa Alfiy yg chomel ni,
hehehheheh
Jumpa Xeaa sekali!


maka berkenalanlah sekejap dengan Xeaa,
Selalu kenal anaknye saja,
hehhehehhe,
Tak sangka pulak jumpa kat sane :)

Dan kami pun pulang,
Sampai di rumah...
Wafiy pun melaram...

Ok Wafiy,
lepas ni kena solat sama2 key...;)


10 comments:

  1. comel !
    hijau daun rmbutan, ekekek

    ReplyDelete
  2. ala comeynya Wafiy ni hai. Geram. Hai jumpa Xeea. hahaha kebetulan ye.

    ReplyDelete
  3. Wah comey...confirm rajin Wafiy solat nanti...Jgn tinggal tau... :)

    ReplyDelete
  4. hensemmm sangat......amir pon ada satu baju melayu.....haha bila lah boleh ikut ayah semayang terawikh kan...cam upin ipin yg sangat comel itu

    ReplyDelete
  5. wafiy nak pi mayang terawih? hahaha. hamboi boleh pulak terjumpe alfiy erk. jadi geng lah nanti tuu.

    ReplyDelete
  6. comeynye dia pakai baju ijo :D nnati besar bleh jadi imam muda ye.

    ReplyDelete
  7. encemnya!! leh bwt menantu ni... huhuhu

    ReplyDelete
  8. Comeinya Wafiy pakai baju melayu..!!

    ReplyDelete
  9. ala...comelnya dia pakai baju melayu :)

    ReplyDelete
  10. Hello Umi Wafiy yg hensemm! Kite copy gambar eh. Sempat jugak u snap gambar diorang eh. Ada rezeki, raya nanti, Alfiy & Wafiy boleh boria pakai baju melayu sama2. heeeee

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...