My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, September 12, 2013

~Hye People~

Assalamualaikum,

Hye people,
May Allah bless every single breath,

Yesterday my hubby's birthday,
Yes..sure i'll write special entry for him..
But not now....tunggu ye Abie

Kena bertenang dalam aman baru boleh nak mengarang...
Sbb mimggu ni busy student nak active ID for exam...
So ramai sgt student and parent akan dtg ke akaun ,
Nak discuss pasal yuran and so on.

Ye mentally dan agak lemau.
Nak melayan kerenah manusia bukan senang kan..
Dan sangat realize begitu  betapa baiknya Tuhan melayan begitu byk umat manusia punya kerenah...
Kan????
Begitulah pentingnya Dia untuk kita...
Allah Maha Besar. ;)

Oklah got to go...
Nak makan roti dan sambung keje.

Bye. Peace Yaw!



No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...