My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, September 10, 2012

~Bihun Sempoi~

Assalamualaikum,
Tajuk sempoi lah sgt,
Kikiki,

Okay,
masa masak kat dapur hari tu,
Saja gatal2 nak test kamera lama,
Nak buat Micro picture,
Hehehhehe, sbb tulah jadinya segala mcm gambar ini ye..

Secara tak lansung dapatlah bihun sempoi nihhhhhhh...
Saya masak semua sempoi2 je ye,
Main lempar2 je,
Bihun goreng je pun,
Tapi oleh kerana nak ngetest amek gambo, maka di upload kan lah jugok haa

bawang siap ade air nitis2 lagi tau..
;)


daging segar yang potong cantik2
;)

Ni je sayur yang saya guna,
daun bawang..
dan
'
'
'
'
'
'
'
'


siap!

Actually ni kamera masa nikah dulu,
saje je godek2 kamera ni ha..
hihiihih,
 
 
keylah,
selamat berbuka sesiapa yang berpuasa hari ni
;)
 
 
--------------------@ Ummie Aie'sya
 


1 comment:

  1. chef Sya!
    cam menarik je bihun walaupun sempoi
    ari tu akak wat mee goreng yg spagee Mee beli kat farah tu... sodapp..tapi mmg sempoi laa... heeee~
    lupe nak amik gambar tempek kat blog, hehehe...

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...