My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, September 27, 2012

~Petang-Petang tunjuk Skill~

Assalamualaikum,
Alkisahnya Wafiy di petang weekend,

Dulu masa mula dapat scooter,
Mmg jangankan naik,
tengok pun dia dah takot,
tak tahu ape ntah diye takot,
Skang jgn ckplah mmg pantang lah tgk,
mmg nak naik semedang..

Ahad petang haitu bawa Wafiy beriadah kat Dataran Putrajaya,
Kat Dataran mmg happening,
Mcm2 jenis mainan ade...
hehehhehe, rugi plak tak amek gambo, huhuhu
gambo Wafiy je lah ade...

 style


 stylish
 
 

 ada style lah!!
 
 
last but not least,
style with umie and dede
 
 

                                                 with da gurls ;)
 
                           
 

hehehehe,
tetap ada gaya..adoiiiii
siap dia nak carry dede kat belakang tuh,
hihihihi
 
 
k,
dah bis cite dahh aaaaaaaaa
;)
 
 
 
---------@ Ummie Aie'sya
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...