My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Monday, September 10, 2012

~Spagetti Black Pepper, Yummeh~

Assalamualaikum,
Hye hye hye...

Today last posa nam,
Insyaallah sok raya ;)

Dah lama tak update pasal masak2 kan?hihihi,
Last weekend,
Saje2 goreng spagetti, boring asik berkuah je...

Jadi berinisiatif kasi goreng itu spagetti lah!

Tarraaaaaaaaaaaaaaaaaaa!



 
bawang putih , bawang besar and black peper(ditumbuk)-tumis sampai naik bawu
masukkan sedikit cili, sket je
pehtu masukkan sos tiran, sos cili, sos tomato,(1 sudu besar setiap sos tu)
Masuk daging or ayam (ikut citarasa key)
Pehtu masuk sppagetti di leleio(hahahha, merepek)
dah tu potonglah sayur2 ape yang nak masukkan,
siap!
Yummeh key..
kalau nak pakai mee kuning pun ok...;)
 
 

sekiannnnnnnnn...
trylah kalau boring2 ;)
 
----------------@ Ummie Aie'sya

4 comments:

  1. nak raya umah kak sya la cam ni..nk spegeti goreng jugak..boleh ?? hehe

    ReplyDelete
  2. hehehhehe, boley, meh le datangggggg ;)

    ReplyDelete
  3. ieda : ye lagi sedap kalau awk yg masak tau! :)

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...