My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, June 9, 2011

~Rindu!~

Salam dan selamat malam,
Ya Allah....
Sorry la sangat,
Actually saya dah buat auto publish tau untuk entry 'holiday' tu,
Tapi malangnya tersalah setting,
Adeh!
(tepuk tepuk kepala banyak kali..haishhhh..)

Makanya malam ni juga saya trus publish smua cerita,
;-)
Rindu giler dan taip menaip nih,
Menghintung je masa yang sesuai tau,
Lama tak menulis,
Lama tak kasi ayat2 power..
ecehhhh..
(ape ape ntah aihhhhhhhh..)

Tengah teruja ni,
Wafiy tengah bergusti kejap ngan Abie diaya,
Maka peluang inilah nak ber blog!

Ape cerite terkini?
Biasa saja..hehehhehe
Wafiy macam biasa lah,
Makin aktif ke sana ke sini,
sibuk nak berdiri,
Seriyau mak nakkkkkkkkkkkkkkkkkk....

Eh, korang dah tgk ke rambut baru Wafiy????
Hahhahaha,
Abie dia potong ahhhhhhhhhhhhhhh
hahahhaha,
tapi rambut dia cepat panjang,
hihihihiihi,
adehaiiiiiiiiiiiiiiiiii....


Alamak Wafiy dah nangis,
Lari dululah..
bye tatatatta



3 comments:

  1. patutttla lama kutunggu entry tak tiba tiba.......
    hehe....
    seronoknya mandi laut........

    -UmmuAmir-

    ReplyDelete
  2. kak sya..comel la rmbt br die..hihi

    -aina-

    ReplyDelete
  3. Aza : huhuhuu, seronok lagi bila dapat update

    Aina : comel ke????hehhee

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...