My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, June 28, 2011

~Wafiy Say, Gimme Ten!~

Assalamualaikum,
ENtry ni paling tak boley tinggal key,
Hari ni Wafiy dah genap 10 bulan,
10 bulan dahhhhhhh..
Ye 10 bulan,
;-)

Pejam dan celik,
Tido dan bangun,
Sekejap je anak dah besar depan mata kan,
10 bulan maknanya 10 bulanlah Wafiy kat dunia ni,
Maka tolong bayangkan dah lebih 10 perkara yang dia pandai buat..

Wafiy memang pandai,,
Pandai makan sendiri
(maka habis berkecah kecah lantai dan bertempek nasi kat muka)

Wafiy mmg sangatlah pandai,
Pandai berdiri
(Dan mengecahkan dan membaling segala hiasan rumah yang dulu tersusun cantik)

Wafiy memang sangat pandai ,...
Kalau masuk dapur habis suma kabinet dia kasik bukak,
Aiyohhhhhhhhhhhhhh

Wafiy sangat pandailah kalau bab bab,
Mengoyak segala surat khabar dan kemudian masuk kedalam mulut,
Yummeh kata Wafiy...

Wafiy dah sgt pandai dan terror bab makan,
Suma org mkn dia nak,
Semua ok termasuk sambal belacan,
hihihihihi

Wafiy anak yang pandai dan baik hati,
Selalu tolong umie kinjah kain,
Kita lipat dia kata tak lawa,
kemudian dia kata bak sini Wafiy nak lipat,
Memang LAWA pun dia lipat...

banyak perkara,
Banyak hal,
memang Wafiy pandai buat,
Wafiy hero Umie,
Juga menjaga Umie bila Abie takde,
Sememangnya anak lelaki begitu kan,
Menjaga keluarganya,
Insyaallah,
Moga Wafiy terus jadi anak soleh dunia akhirat,
Selamat 10 bulan sayang...
May Allah be with you...




-----@ Ummie Aie"sya

9 comments:

  1. olololo comel sangat.dia suke sengeh2 kan =D happy 10 months old wafiy!

    ReplyDelete
  2. give me 10 wafiy! :D
    dah xlama ley bertatih ni

    ReplyDelete
  3. 10 sudah! Wafiy good boy lah Umie. Bila Umie nak bawa Wafiy jumpa Kakal ni? Geram lah nak picit2 peha & pipi Wafiy!

    ReplyDelete
  4. ololo.. mcm chinese look die :) give me 5only :P

    ReplyDelete
  5. hahaha... wafiy sploh bulann...wafiy naik bulan...yeehaa.....(wafiy naik bulan? angkasawan kah?) hehehe...

    Happy for you yong!~ and to wafiy and abie....

    ReplyDelete
  6. haha. wafiy mmg pandai. 2 bulan je lagi ni nak jadi toddler.

    ReplyDelete
  7. aunty eMMe geram tgk senyuman wafiy, manyak bagus wo anak org ini, murah senyuman...doa saya moga wafiy jadi anak yg soleh n solehah buat umie n abienya....

    ReplyDelete
  8. semangat nye wafiy! comel! :)

    ReplyDelete
  9. Puan Nina : Dia mmg suka sengeh, kenan dgn umie diya, hehehhe

    Na :hehhehe, moga cepatlah bertatih, maka lagi hebat kerja nya hehhe

    Fie : meh sini datang picit..hehehhehe

    Rizaros : hehehhe, 5 pun bisa dongggg

    Aza : tq aza, yong pun doakan kamu

    Fad : yeayyyy, tak lama lagi kan, yeayyyy

    kak emme: aminn ya Allah, makaseh kak emme ;)

    Shaz : hehhhe,tq auntie, kem salam Raisya

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...