My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, June 24, 2011

~Ucapan Hari Bapa Yang Lalu~

Assalamualaikum,
Subhanallah.
‎​​اَلْحَمْدُلِلّهِ diberi keizinan menjenguk rasa disini,
Maaf terlewat untuk entry ni,
Nywez, Anywez Happy Father's Day

Moga sihat2 ya...
 a special for all dad outside there,
On behalf Naufal Wafiy...:D

Abie,
Ku lihat kau tersenyum girang di saat menyambutku,
Dengan lembut kau menyambutku untuk mendakapku,
Kau menciumi ubun2ku,
Lalu di laungkan Azan di telingaku,
Ya, saat itu adalah pertama kali ku melihatmu.

Abie,
Waktu ku bersamamu tidak sekerap umie,
Umie saban waktu bersamaku,
Namun saat dirimu tidak ku lihat,
Aku membilang2 hari untuk bertemumu,
Rindu itu menjadi indah...
Pabila kau pulang,
Tanpa rasa lelah kau mendapatkan aku,
Mengendong terus menciumiku...

Abie,
Aku mula mengenal perjuanganmu,
Berhari hari kau tiada,
Dan kemudian pulang membawa senyuman,
Umie bilang..abie pergi berjuang dan akan pulang dgn senyuman juga barakah indah..
Yang pasti aku gembira bila melihat wajah yg dinanti sekian hari..
Abie,
Jangan terbeban menggalas perjuangan ini,
Jangan kerana setelah lahirnya aku kau merasa berat dipentas perjuangan,
Jadikanlah aku sebahagian semangatmu,
Moga mengalir cinta yg dikejar,
Cinta Dia Pemilik Semesta Raya..
Abie,
Maafi aku,
Kerana di saat ini tiada apa2 yg bisa ku bantu,
Walaupun hanya anak kecil,
Aku juga berjuang,
Kerana aku tahu aku anak sang pejuang,
Berjuang kerana Dia,
Berjuang kerana agama,
Berjuang kerana 165,
Moga Allah tersenyum melihat perjuangan ini,
Moga Allah terus karunia kekuatan buat Sang Pejuang sepertimu,

Abie,
Aku mendoakanmu,
Moga dirimu dilimpah barakah yg tiada tandingnya,
Lalu doakan untuk diriku,
Bantui aku,
Menjadi anak soleh dan taat pada perintah Allah,
Ajariku mengenal siapa Tuhanku, Allah,
Ceritakan padaku begitu hebat rindu Rasullallah kepadaku..
Moga kelak aku bisa menjadi pejuang sepertimu :D
Terima kasih Abie...
Selamat hari bapa,
Love you because of Allah <3

Salam sayang,
Naufal Wafiy

------@ Naufal Wafiy

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...