My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, June 3, 2011

~Updated ! episod satu ok!~

Salam and hye,
Sorry baru sempat nak ber update,
So saya kasi gambar je dulu ek..
ok tak??
ok la ek..banyak hari ni nak review..
adeh!

Day one.



ni rumah nya!

pembakar!

yang dibakar
kambing woo!


budak yg cranky mlm itu besama his cousin!



orang dapur!
salad nyum nyum!


mak aihhh..
penat jugak nak update secara pukal nih..
adeiii
so settele sudah hari pertama,
actually masa ni wafiy demam...
but dia masih ok n masih aktif...
Tapi agak cranky jugak lah,
Dia tak bape nak kat org..
But second day dah  ok ;-)
oklah...wait ahhh
nnt saya buat auto publish malam ni jugak kasi langsai

hehheheh

------@ Ummie Aie'sya

2 comments:

  1. ehh mcm pergi holiday je,
    kt mane ni??
    patut la wafiy lame mghilang, hehe

    ReplyDelete
  2. Na : na, menghilang lama salah satu sbb adalah tersalah setting beb! adehh>>kat PD na....

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...