My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, June 9, 2011

~Second Day yeayyy!~

Salam and hye,
SAya sambungkan terus saja ye
Maaf kualiti gambar yg tersenget2 itu..
huhuhu,
laptop tak nak betulkan...




mcm takot memula..
walaupun dah second time

dan sedia untuk menapak!

taknak dipegang kononnya..


i
dannnnnnnnnnnnnnnnnn..
wahhhh...
wafiy still demam masa ni..
so kasi sentuh air sket2 je la..
hihihih

us!!!!


hihihihi,
actually basah semua badan Wafiy tuuu
kesiann dia tak mandi betul2,
dun worry,
masih ada dua hari okayyy,
dapat ke wafiy mandi puas???

------@ Ummie Aie'sya

No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...