My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, May 27, 2016

Jumaat

Jumaat.

Moga barakah seisi alam semesta.

Ada dugaan yang mudah bagi kita lewati tapi tetp ada dugaan yang kita tak mampu dengan mata kasar.

Tapi di situlah Dia menghidupkan hati untuk menilai.

Mana satu jalan yang Engkau perlu pilih.

Yang benar.
Yang salah.

Jangan mengungkap dalam ucap yang tewas.
Usah terlalu pantas menilai kata yang terlintas.

Kadang kau tak pernah tahu.
Apa yang diberikan untukmu,

Bersyukurlah menerima seadanya.


No comments:

Post a Comment

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...