My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, May 18, 2011

~Rindu Budak Ini~

Salam dan selamat petang,
herm...
Saya sekarang mmg secara betulnya berulang Putrajaya - Damansara...
Huhuhhu,
Rasa jauh dengan anak tau,
Aduhaiiii,

Wafiy sekarang dah amat sakan panjat ,memanjat,
Sofa , cabinet tv , suma dia nak panjat,
Pernah jugak dia bercita cita nak panjat cabinet dapur,
hehehehhehe,
tapi tak mungkin dapatlah...

Wafiy sekarang dah tau kalau umi balik lewat,
mukanya akan seposen,
Cam merajuk pun ada,
Huhuhuhu, sape tak sedey weyyyyyyy..
Tapi itu sudah tuntutan kerja,
Insyaallah moga dimudahkan segala urusan.

Dan memang Wafiy sakan nak main,
tidoq sekejap sekejap ja,
Malam pun selagi tak penat,
Tak mau dia tdoq,
Ohhhh, sejak kerja jauh ni mmg sgt rindu kottttttt!!!

Menghitung waktu nak balik,
Kat twitter pun asik dok counting waktu pulang,
Alahai..............
;-)



--------@Ummie Aie'sya

1 comment:

  1. Alahai dah lama tak dpt sembang kt twitter. Wafiy dah pandai ye buat muka seposen tapi mesti masih comel. hehe

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...