My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Friday, May 27, 2011

~Wafiy... bila menghampiri 9~

Salam dan hye,
Esok Wafiy dah sembilan bulan tau,
Tak berapa bulan dah nak toddler,
hehehhe,

Budak ni bukan mcm waktu baby lagi ye,
Waktu baby yg hanya duduk baring diam kan diri,
Now Wafiy membesar dengan aktif dan lasak,
Tapi mmg gelihati !

Wafiy mmg tido lambat skang,
Siang mcm tak puas main,
Sambung sampai ke malam,
Kalau kita marah dia ketawa,
Hahahahah,
Seeeeeeeeeeee!

baju pun ntah kemana..
hehehhe, tapi dia tak berani melangkah ke depan lagi,
bila rasa nak jatuh cepat je diye pegang dinding belakang tuh..

bab makan mmg makin menyembur2,
habisssssssssss!

dan suka menunjukkan kegagahan yg sgt energy!

dan akhirnya menangis sbb tak berjaya nak kuar dari baby chair tuh!
adeh!
Nantikan esok ye,
Saya dah outo publish Post Wafiy sempena 9 bulan,
Esok kami bercutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
bye bye...

and last but not least,
When abie is around!
-------@ Ummie Aie'sya

1 comment:

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...