My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Wednesday, May 25, 2011

~Wafiy @ Akad Nikah~












oohhhh,
ini je yg sempat,
nak tulis panjang2 tapi, nntlah!
heheheh...
selamat pengantin baru CIK SUE.

------@ Ummie Aie'sya


5 comments:

  1. amboi wafiy seksinye....yg lain semua pakai baju kurung baju melayu, ni ape ni nampak montot ni
    selamat pengantin baru kat kawan sya dah jadi Pn Sue~ congrate!

    ReplyDelete
  2. Kak emme : tulah! seksi betul! hahahahaha, kalau abie diye ade konfem dia tak kasi pakai baju ni dah...hahah

    ReplyDelete
  3. windu nak tengok gamba wafiy ni sya~ jalan2 pun ko bagi pakai CD ek..geram betul tengok muka dia tu, bulat sangat...

    ReplyDelete
  4. Nad : ha ah Nad, Wafiy mmg fully CD.hehehehhehe...

    ReplyDelete
  5. second pic ::

    wafiy said :: errrkkk , pipi kuuuuuuu . ta macho dahhh ..

    hihi

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...