My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, May 10, 2011

~Hari Hari Yang Membahang~

Salam dan hye!
Lately ni korang perasan tak?
Hari hari rasa mcm bahang kan?
Duk dlm a-kon pun rasa panas,
Malam malam nak tdo toksah cakaplah..
Fuhhhhh..

Dan agak mencabar lah kalau anak pun duk merengek semacam,
Hehehehe..
Ye, agaknye sebab panas kot Wafiy mcm rimas semacam,
Kalau nak pakai baju tak payahlah,
Mmg dia tak suka siang2 hari pakai baju,

Aktiviti kian melasak,
Jangan ditinggallah sbb tetibe je diye dah kat bilik air,
Tahu plak  diye, nak main air je skang,
Panas agaknye..
hehhehe

dengan hanya ber CD,
diye rasa puas,
Mood masih okay main ball baling2 masuk bakul!

Mood bertukar nak kecahkan album gambar!
tapi album tuh berat, maka diye rasa nak mengamuk saje,
muka pun dah sememeh,


Akhirnya ke 'kolam' kita...
baru senyum lebaq...
dia syok berendam!
fuhhhhh..mmg paling susah nak kuar bilik air,
Bilik air kat rumah mmg kena berkunci selalu,
Sebab Wafiy dah pandai pergi dan masuk sendiri!
adeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....

Itu sajalah kisah kita di hari yang membahangkan,
Panaskan??
Harap2 tak lama lagi hujan turun meredakan sikit bumi yg panas ini
huhuhuhuhuhu..
;-)

--------@ Ummie Aie'sya

5 comments:

  1. mmg panas sya. panas smpi sakit kepala. umah kami xde air cond. kalo tidur mesti on kipas siling dgn extra kipas stand.

    ReplyDelete
  2. Fad : ha ah kan, rumah kite pun takde acond, tp acond kat opis nih dulu sejuk pun dah tak rasa pape, kat umah pun pasang sampai tiga bijik kipas, aduhhhhhhhh

    ReplyDelete
  3. memang sekarang musim panas la..tido malam pun tak nyenyak sebab panas sangat..

    ReplyDelete
  4. Panas. sampai malam pun rasa asyik nak mandi je.

    ReplyDelete
  5. shah-kayrul : mmg panas betul!

    Fie : betul! betul! pas mandi pun masih rasa bahang..adoii laaa

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...