My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Thursday, March 4, 2010

ada sebuah masa-e'-lah



Baru lima minit lap habuk kat kabinet tv,
Pegi dapur  dan,
Bila patah balik,
Habuk dah melekat kat kabinet tv,
Aduyai,
Itu baru kabinet tv,
Lum lagi meja laptop somiku,
meja makeup dalam bilik,
TINGKAP lagi la,
cepat gegila naik habuk,
Umah plak sebelah highway,
Adoi,
ngah dok MS ni lagi la ponat nak cuci slalu,
Any suggestion ke,
Pada mereka yg ada petua tu meh la kongsi,
Pada ibu2, isteri2, anak2 kepada ibunya, cucu2 kepada nenek2nya,
Kot2 la ada petua dari turun temurun.
beginikah nnt..adeh?

3 comments:

  1. malaysia mmg cepat berhabuk :p tak pe, klu lap 1mgu sekali pn dh ok kot.pakai stoking utk lap tmpt2 cm rak2 tu.selamat mencuba hehe

    ReplyDelete
  2. heheeh,
    pkai stoking?
    leh cube tuh!
    tq hunny!

    ReplyDelete

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...