My photo
Saya adalah seorang Hamba Allah.Saya juga seorang anak.Saya adalah isteri dan umie kepada gemboi-gemboi saya.Saya bahagia dengan nikmat Allah selama ini.Alhamdulillah.

Tuesday, March 2, 2010

stil say no for eating!

Erm...
Walaupun fasa wek wek telah menurun,
Namun selara makan masih di tahap yg tidak memuaskan,
Masih ada mual,
Masih loya kalau tgk org lain mkn,
Agak letih bila nk pk nk mkn pe,
Aduhai...
Bertahan buk!
Minum susu oklah...
Cian baby, umie mkn roti je la,
Kamu mkn la ek, nnt umie dah ok kite mkn yg best punya!
mesti holiyau!!!


Dan tahap mengantukku begitu maksima,
Malam plak panas bila nak tido,
Musim panas skang,
Moga dimudahkan sumanya...
Erm, mgkin take time kot..
Chaiyok mie...

1 comment:

  1. salam...hi aisya...semoga tabah ye ;p anyway aisya beruntung tau...gonna be a mama...anyway...ttake care

    ReplyDelete

 Baby Birthday Ticker Ticker
Lilypie First Birthday tickers

Lagu Kita

Photobucket

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...